جستجو

" هجدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی در شیراز "

شرکت در هجدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی (ادوات و ماشین آلات ، نهاده ها و سیستم های آبیاری)

راهنمای مطلب

هجدهمین نمایشگاه بین المللی کشاوری در شیراز

براساس اعلام شرکت نمایشگاه بین‌المللی فارس، هفدهمین دوره نمایشگاه بین المللی کشاورزی شیراز از روز سه شنبه 20 اردیبهشت‌ماه لغایت 23 اردیبهشت‌ماه 1401 در محل نمایشگاه های بین المللی شیراز برگزار شد.

در نمایشگاه بین المللی کشاورزی شیراز (ماشین آلات، نهاده ها و تجهیزات آبیاری)، نمایندگان محصولات خارجی و شرکت کنندگانی از استان‌های مختلف، جدیدترین محصولات خود را به معرض نمایش گذاشتند.
شرکت تولیدی پارس خاور یکی از شرکت های حاضر در این نمایشگاه است، که با بیش از 40 سال سابقه در خصوص تولید نسل جدید شیرآلات پلیمری تحت فشار ، با بزرگترین سبد محصولات خود طی یک دهه اخیر، در کنار سایر شرکت‌های قدرتمند در نمایشگاه حضور یافت.

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی کشاورزی، ماشین‌آلات، نهاده‌ها و آبیاری نیز ، اردیبهشت 1401 در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس – شیراز برگزار شد.

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

درباره ما

شرکت تولیدی پارس خاور واقع در شهر صنعتی البرز در استان قزوین، تولید کننده انواع اتصالات و شیرآلات پلی اتیلنی و پلیمری مخصوص با طراحی جدید و پرطرفدار است که در زمینه آبیاری های کشاورزی و نیز انتقال آب مورد استفاده بسیار زیادی قرار دارد. و موجب کاهش هزینه ها و افزایش راحتی و رضایت کشاورزان شده است.

شبکه های اجتماعی ما

خبرنامه پارس خاور

اگر می‌خواهید از آخرین و محبوب‌ترین مقالات ما در ایمیل خود مطلع شوید، همین الان ایمیل خود را در کادر زیر وارد کنید:

ارسال دیدگاه

پیمایش به بالا